Samochody rajdowe
Opel Astra F 2.0 16v A7
-
kompleksowe przygotowanie zgodne z
homologacją klas N3/A7
-
silnik: pojemność 1998ccm, moc: 150KM
-
zawieszenie gwintowane:
Billstein+Eibach
-
napęd: na przednią oś, przełożenie
główne 4.67
-
hamulce: ATE+Ferodo DS3000
Renault Clio II 1.6 8v
-
silnik: pojemność 1598ccm, moc: 125KM
(seryjnie 88KM); utwardzone poduszki silnika, kompleksowo
zmodyfikowana głowica, wałek rozrządu CatCams, regulowane koło
rozrządu, modyfikacja oprogramowania ECU, rurowy kolektor wydechowy
4-2-1
-
zawieszenie: KW
-
napęd: na przednią oś
-
hamulce: Brembo+Ferodo
Subaru Justy Turbo 4WD 1.2 9v
-
silnik: 1189ccm, moc: ~110KM (seryjnie
68KM); utwardzone poduszki silnika, turbosprężarka Garrett GT 15,
intercooler Daihatsu Charade GTti, zasilanie paliwem - Renault GT
Turbo, zawór blow-off, planowane koło zamachowe
-
zawieszenie: H&R + modyfikacja
indywidualna
-
napęd: na wszystkie koła lub na
przednią oś
-
hamulce: ATE
|