Home     Piotr Rogula     Rajdy samochodowe     Sporty ekstremalne     Foto     Video                              Samochody

 

Samochody rajdowe


Opel Astra F 2.0 16v A7

  • kompleksowe przygotowanie zgodne z homologacją klas N3/A7

  • silnik: pojemność 1998ccm, moc: 150KM

  • zawieszenie gwintowane: Billstein+Eibach

  • napęd: na przednią oś, przełożenie główne 4.67

  • hamulce: ATE+Ferodo DS3000

 

 

 

 

 

 


Renault Clio II 1.6 8v

  • silnik: pojemność 1598ccm, moc: 125KM (seryjnie 88KM); utwardzone poduszki silnika, kompleksowo zmodyfikowana głowica, wałek rozrządu CatCams, regulowane koło rozrządu, modyfikacja oprogramowania ECU, rurowy kolektor wydechowy 4-2-1

  • zawieszenie: KW

  • napęd: na przednią oś

  • hamulce: Brembo+Ferodo

 

 

 

 


Subaru Justy Turbo 4WD 1.2 9v

  • silnik: 1189ccm, moc: ~110KM (seryjnie 68KM); utwardzone poduszki silnika, turbosprężarka Garrett GT 15, intercooler Daihatsu Charade GTti, zasilanie paliwem - Renault GT Turbo, zawór blow-off, planowane koło zamachowe

  • zawieszenie: H&R + modyfikacja indywidualna

  • napęd: na wszystkie koła lub na przednią oś

  • hamulce: ATE

 

 

 

 


 

Kontakt: Peter_KTP@wp.pl