Piotr Rogula swoją przygodę z rajdami
samochodowymi rozpoczął zwycięstwem w Rajdzie Barbórki Kieleckiej w
2002 roku. Osiągnięcie tak znakomitego wyniku w debiucie sprawiło, że
większość sezonu 2003 poświęcona została treningom na torze wyścigowym
w Miedzianej Górze, w znacznej mierze prowadzonym przez Koło Rajdowo-Tuningowe ScyZZor przy Automobilklubie Kieleckim. Koniec 2003
roku i sezon 2004 to już regularne starty Piotra Roguli w amatorskich
rajdach samochodowych w, sukcesywnie modyfikowanym na te potrzeby,
Renault Clio. Wśród wielu sukcesów odniesionych w tym okresie należy
wymienić:
- Rajd Jesienny 2003 - 2. miejsce
- Rajd Barbórki Kieleckiej 2003 - 1.
miejsce
- IV Kryterium Toru Kielce 2003 - 2.
miejsce
- KJS - Ogólnopolski Zlot Renault 2003 -
1. miejsce
- I Kryterium Toru Kielce 2004 - 2.
miejsce
- Rajd Barbórki Kieleckiej 2004 - 1.
miejsce
- Puchar FeuVert 2004 - 3. miejsce
- KJS - Ogólnopolski Zlot Renault 2004 -
3. miejsce
- KJS Nad Kamienną 2004 - 1.
miejsce
- Puchar Wiosny 2004 - 1. miejsce
- Winter Rally of Legionowo 2004 - 1.
miejsce
- Rajd Sylwestrowy 2004 - 3.
miejsce
- Superoes - Kryterium Toru Kielce 2004 -
2. miejsce
- KJS Wiosna 2004 - 1. miejsce
- KJS Poznaj Ziemię Mazowiecką 2004 -
3. miejsce
- Rally Mazowieckie Szutry 2004 - 2.
miejsce
Regularne zajmowanie czołowych lokat w klasie silnikowej do 1600ccm
zaowocowało zdobyciem prestiżowych tytułów:
- II V-ce Mistrz Rajdowych Samochodowych
Mistrzostw Okręgu Kieleckiego 2003
- Mistrz Rajdowych Samochodowych
Mistrzostw Okręgu Kieleckiego 2004
- I V-ce Mistrz Pucharu Polski Centralnej
2004
Po trwającej rok przerwie w startach
Piotr Rogula przypomniał się na rajdowych trasach na początku 2006
roku, tym razem w wyjątkowo nietuzinkowej rajdówce - Subaru Justy
Turbo 4WD, gruntownie zmodyfikowanej według własnych projektów.
31 marca 2007 roku Piotr Rogula
zadebiutował w Rajdowym Samochodowym Pucharze Polskiego Związku
Motorowego startując Oplem Astra w 7. Rajdzie Mazowieckim.